Povodom Nacionalnog dana borbe protiv raka dojke koji se obeležava 20. marta, na AQ medijima osvanula je kampanja “Samopregled”.
Akciju je pokrenula agencija Pink elephant iz Beograda, sa ciljem da se skrene pažnja na prevenciju i rano otkrivanje raka dojke, koji je postao vodeća maligna bolest kod žena.

U saradnji sa Udruženjem Žena uz Ženu i studentskom organizacijom IFMSA Serbia, organizovali su niz društveno odgovornih akcija kako bi se pružila podrška ženama koje sada vode svoju bitku protiv raka dojke.
Prema statistikama, u Srbiji svake godine oko 4.600 žena oboli od ovog zloćudnog tumora, a čak 1.600 umre od ove bolesti. Usled pandemije zbog kovid-19, broj redovnih godišnjih pregleda se smanjio i zato je neophodno podsetiti na važnost prevencije u borbi protiv raka dojke.

I zato, drage dame, zakažite svoj pregled.

Budite dobro i zdravo!