INOVATIVNA REŠENJA BUDE MAŠTU, PODSTIČU KREATIVNOST I POZIVAJU NA PROMENE USTALJENIH PRAVILA

Rezultat nije samo reklama koja pleni pažnju svojom originalnošću, već i kampanja koja promoviše vaš brend na način o kome će se pričati.

Alma Quattro ima iskustvo i znanje da vam pomogne da vaše kreativne zamisli postanu deo urbane realnosti i tema gradskih priča.

DAN I NOĆ

Specijalna dvostrana tehnika štampe omogućava da jedan poster služi kao nosilac dva idejna rešenja koja se smenjuju iz dana u noć. Slika odštampana na prednjoj strani plakata vidi se tokom dana, dok ono što je odštampano na poleđini izlazi na videlo u toku noći zahvaljujući prosvetljavanju (tip osvetljenja kojim se cela površina postera ujednačeno prosvetljava sa poleđine). Ovo je efektan način da oglasite više od jednog proizvoda, kao i da vašu kampanju učinite intrigantnom ili duhovitom.

Može se primeniti na: backlightima, citylightima, reklamnim stubovima (columnima) i autobuskim stajalištima.

SPOLJNO BRENDIRANJE

Brendiranje autobuskog stajališta može biti delimično ili kompletno i podrazumeva oblepljivanje stanične konstrukcije (stakleni paneli, krov i pod) sa unutrašnje i/ili spoljašnje strane vinilom (samolepljivom folijom) na kome je odštampano vaše idejno rešenje. Na taj način, autobuska stanica postaje otvorena ulična pozornica koja poziva prolaznike da zakorače u u brend zonu.
Može se primeniti na: autobuskim stajalištima.

LENTIKULAR

Lentikular štampom dobija se slika sa iluzijom dubine ili pokreta. Ova tehnologija omogućava da se na jednom mestu nađe veći broj slika koje postaju vidljive postupnom promenom ugla gledanja. Različite slike smenjuju se sukcesivno, pred vašim očima ili jasnim, oštrim prelazom (flip) ili putem glatke, postupne tranzicije (morf) dok prolazite pored idejnog rešenja. Bilo da ga primenite na celo rešenje ili samo na jedan njegov deo, lentikular će vašu reklamu učiniti dinamičnom i vizuelno veoma atraktivnom.

Može se primeniti na: billboardima, citylightima, autobuskim stanicama.

UNUTRAŠNJE BRENDIRANJE

Svi tipovi medija čija je konstrukcija u osnovi dizajnirana kao providna vitrina mogu poslužiti kao ulični izlog za prezentaciju vašeg proizvoda. Ove vitrine je moguće ispuniti tečnošću ili čvrstim materijalom ili se vaš proizvod može izložiti unutra i naglasiti posebno instaliranim unutrašnjim osvetljenjem.

Može se primeniti na: citylightima, reklamnim stubovima (columnima), autobuskim stajalištima.

2D EKSTENZIJE I 3D NADOGRADNJE

Idejno rešenje može da sadrži slova, slike, figure i druge elemente koji izlaze iz zadatih okvira reklamne površine. Imamo mogućnosti da sprovedemo u delo varijetet ideja sa 2D ekstenzijama i 3D modelima zahvaljujući kojima će vaše idejno rešenje dobiti novu dimenziju u oglašavanju .

Može se primeniti na: billboardima, backlightima, citylightima, autobuskim stajalištima.

NALEPNICE

Standardne, mirišljave i podne nalepnice svih oblika i veličina mogu poslužiti da se idejno rešenje ukrasi, naročito istakne ili privuče veću pažnju prolaznika. To je zabavan i vizuelno atraktivan način da se kreira brend zona. Može da posluži kao sredstvo povezivanja različitih marketinških komunikacija i aktivnosti koje se odnose na jedan brend (npr. nalepnica kao poziv ili karta za odlazak do mesta prodaje na kome se odvija nagradna igra)
Može se primeniti na: citylightima, autobuskim stajalištima, reklamnim stubovima(columnima).

SONIC

Kreiranje outdoor kampanje je vizuelno pričanje priče ali pomoću Sonic inovacije, vašu kampanju možete obogatiti zvukom. Jedna od dve Sonic opcije koje vam stoje na raspolaganju jeste zvučna kartica sa unapred zadatim sadržajem koji se emituje u određenom vremenskom intervalu čime će vaša reklama nesumnjivo zaokupiti pažnju vaših potrošača. Druga opcija podstiče prolaznike da ostvare interakciju sa vašom reklamom jer im pruža mogućnost da na licu mesta sami odaberu koji će se zvučni sadržaj iz selekcije ponuđenih zvukova ili melodija emitovati.

Može se primeniti na: citylightima, autobuskim stajalištima, reklamnim stubovima (columnima).