Koliki je minimalni period trajanja kampanje?

Minimalni period trajanja kampanje je jedna nedelja.

Kada počinju kampanje na AQ mreži?

Kampanje počinju svakog ponedeljka i završavaju se nedeljom.

Koji tipovi reklamnih panoa postoje u okviru AQ mreže?

Osnovni tipovi su: ulični mobilijar (city light, reklamni stub), billboard, scroll, backlight, bigboard, trivision i wallscape.
Ponudu svih medija možete pogledati OVDE.

Kako mogu da dobijem ponudu za kampanju?

Za konkretan media plan sa lokacijama potrebno je kontaktirati sektor prodaje tako što ćete nas pozvati telefonom ili poslati e-mail sa upitom za kampanju.

Šta treba da sadrži upit za kampanju?

Upit bi trebalo da sadrži podatke o (klijentu) pravnom licu, tačan vremenski period kada bi kampanja trebalo da se realizuje, cilj kampanje, broj i tip medija po gradovima ili visinu budžeta predviđenog za kampanju.

Šta sadrži ponuda koju ću dobiti?

AQ ponuda sadrži media plan sa rezervisanim lokacijama, fotografije rezervisanih medija, link sa gps koordinatama medija na digitalnoj mapi, finansijsku kalkulaciju za zakup i finansijsku kalkulaciju za štampu.

Koji je minimalni broj lica koji mogu da zakupim?

Ne postojim minimum lica za uzimanje u zakup. Ipak, treba imati u vidu da je OOH (outdoor) masovni medij i da kao takav komunicira sa najširim auditorijumom. Kampanja koja sadrži mali broj lica ne može ostvariti veliku vidljivost.

Šta znače Premium, Plus i Standard u cenovniku?

Oznake Premium, Plus i Standard odnose se na različite cenovne kategorije panoa.
Cenovnik možete pogledati OVDE.

Šta znači oznaka CLNT?

Ovakve i slične oznake iza naziva u spisku lokacija odnose se na orijentaciju panoa gledanu u pravcu kretanja saobraćaja. Tako posmatrano, slovo C označava da se lice medija nalazi u pravcu kretanja ka centru grada, L da se nalazi sa leve strane od posmatrača i NT da je na trotoaru.

Gde mogu da vidim sve vaše lokacije?

Na sajtu AQ, stranica AQ mreža/Mapa i slike medija, možete pogledati bazu sa svim lokacijama i slikama u Srbiji. Kliknite OVDE.

Šta je opcija ponude?

Opcija ponude označava termin do kada klijent treba da se izjasni da li prihvata dostavljenu ponudu.

Ko priprema idejno/a rešenja i u kom formatu?

Idejna rešenja priprema klijent prema uputstvima za pripremu, koja možete pogledati OVDE.
Na sajtu AQ, na stranici Dizajn/Provera postera/Simulator možete proveriti kako bi vaše idejno rešenje izgledalo na različitim tipovima medija. Kliknite OVDE.

Kada je potrebno da dostavim idejno rešenje?

Idejna rešenja se dostavljaju  najkasnije pet radnih dana pre planiranog početka kampanje.

Kome i kako da dostavim idejno rešenje?

Možete ih proslediti na AQ FTP server ili poslati preko www.wetransfer.com.
Parametre za pristup AQ FTP serveru možete dobiti na e-mail.

Zašto je obavezna štampa rezervnih postera?

Štampa rezervnih postera je obavezna prema OUP u iznosu od 10% od ukupnog tiraža kako bismo bili u mogućnosti da u slučaju oštećenja odmah izvšimo zamenu plakata na terenu.

Ko snosi troškove u slučaju oštećenja plakata?

U slučaju nastalog oštećenja, za zamenu se koriste plakati iz obavezne rezerve ili se daje nalog za dodatnu štampu postera. Dodatnu štampu postera plaća klijent.

Da li je moguće menjati idejno rešenje u toku trajanja kampanje?

Promena idejnog rešenja u toku trajanja kampanje je moguća uz dodatnu nadoknadu operativnih troškova postavljanja (prelepljivanja) na osnovu važećeg cenovnika.

Da li mogu da dobijem fotografije kampanje?

AQ za sve kampanje redovno dostavlja izveštaj sa fotogrfijama u elektronskoj formi, koji služi kao dokaz o izvršenom plakatiranju kampanje.

Ko vodi računa o postavljenim posterima?

Nakon postavljanja kampanje AQ vrši monitoring tj. kontroliše tehničku ispravnost panoa i plakata i otklanja eventualne nedostatke na mreži.

Šta se dešava ako otkažem kampanju ili želim da pomerim njen početak?

U slučaju pomeranja ili otkazivanja prethodno potvrđene kampanje, klijent je obavezan da u pisanoj formi pošalje obaveštenje. U tom slučaju AQ ima pravo da naplati obeštećenje prema Opštim uslovima poslovanja, saznajte više OVDE.

Da li postoje ograničenja u pogledu sadržaja oglasne poruke?

Sadržaj oglasne poruke mora biti u skladu sa pozitivnim zakonodavstvom tj. Zakonom o oglašavanju. AQ vrši proveru svakog idejnog rešenja radi utvrđivanja njegove usklađenosti sa zakonom, praktikujući principe samoregulacije.

Da li je dozvoljeno oglašavanje alkoholnih pića?

Prema Zakonu o oglašavanju, oglašavanje alkoholnih pića, uključujući svako isticanje žiga ili druge oznake alkoholnog pića je zabranjeno, s tim što je dozvoljeno oglašavanje alkoholnih pića sa sadržajem alkohola manjim od 20%.
Potrebno je posebno obratiti pažnju prilikom oglašavanja na javnom prostoru jer reklamni pano mora biti udaljen najmanje 100 metara vazdušnom linijom od najbliže tačke kompleksa predškolske, školske, zdravstvene ili ustanove namenjene maloletnicima.

Da li je dozvoljeno reklamiranje zdravstvenih usluga?

Zakonom o zdravstvenoj zaštiti je zabranjeno reklamiranje zdravstvenih usluga, kao i stručno-medicinskih postupaka i metoda zdravstvene zaštite, uključujući i metode i postupke tradicionalne i alternativne medicine u sredstvima javnog informisanja.
Dozvoljeno je oglašavanje naziva zdravstvene ustanove, odnosno poslovnog imena, sedišta, delatnosti koja je utvrđena rešenjem o ispunjenosti uslova za obavljanje zdravstvene delatnosti i radnog vremena.

Šta je Deklaracija o oglašavanju?

Zakonom o oglašavanju je propisano da je „Deklaracija za objavljivanje i emitovanje oglasne poruke“ obavezni prilog koji se dostavlja svim medijima pre početka kampanje. U njoj su navedeni osnovni podaci o oglašivaču i proizvođaču oglasne poruke.

Šta znači Innovate?

„Innovate“ predstavlja svaki tip inovativnog pristupa korišćenju OOH media. Postoje razne vrste „innovate-a“ u zavisnosti od vrste i tipova panoa. Najčešće su to razne vrste ekstenzija (2D ili 3D), kao i korišćenje različitih IT tehnologija i rešenja koje pano mogu učiniti interaktivnim. Kreativnost rešenje stvara dodatu vrednost za brend i kreira buzz. Primere možete pogledati OVDE.

Da li je moguće postavljanje ekstenzija na reklamnim panoima?

Alma Quattro će omogućiti klijentu postavljanje ekstenzije na određenim pozicijama uz prethodnu dostavu mera i tehničkih podataka vezanih za ekstenziju. AQ će klijentu na upit dati ponudu za troškova izrade i de/montaže ekstenzija i nadoknadu innovate fee-a.

Da li mogu da dobijem podatke o merenju OOH kampanje?

AQ raspolaže podacima merenja koji vam omoguaćavaju da dobijete kvantitativne mere o vašoj kampanji kao što su OTS; CPP, CPM, REACH. GRP.

Da li mate podatke merenja za celu mrežu?

U ovom trenutku AQ raspolaže podacima za Beograd i Novi Sad.