Prvi put podaci merenja kretanja u pešačkoj zoni Beograda
Cilj istraživačkog projekta Alma Quattro i Ipsos Strategic Marketing bio je da se putem brojanja ukupnog broja prolaznika izvrši procena potencijalnog auditorijuma koji je u kontaktu sa AQ digitalnim medijima u pešačkoj zoni grada. [...]
OMEX – ISTRAŽIVANJE EFEKATA OUTDOOR KAMPANJA
Prezentacija OMEX istraživanja, merenja efekata kampanja u oblasti OOH, održana je 3. marta 2015. godine u organizaciji IAA Srbija Ovde možete pogledati i preuzeti sve tri prezentacije koje su tom prilikom izlagane. Prezentacije su [...]
ŽIVOTNI STIL BEOGRAĐANA I NJIHOV ODNOS PREMA SPOLJNOM OGLAŠAVANJU
Mediji su integralni deo života i svakodnevnice ljudi. Njihov uticaj je najsnažniji u velikim urbanim sredinama gde „ulični“ (outdoor) mediji postaju praktično deo ulične umetnosti, a ulice liče na galerije u kojima se postavke menjaju svake [...]