Humanitarna kafa” je događaj donatorskog karaktera koji se odvija u okviru projekta “Šta ima”.  Idejni tvorac projekta je udruženje “Dobro delo” iz Vršca, a kompanija Alma Quattro je njen medijski pokrovitelj.

Određenog dana u mesecu ugostiteljski lokali se odriču zarade od popijenih kafa i novac prosleđuju bolesnoj deci i deci iz ugroženih grupa.

Poslednja u nizu održanih akcija je povodom Svetskog dana dece obolele od raka koji se obeležava 15. februara.
Humanitarnoj kafi“ su se priključili ugostiteljski objekti u Vršcu i Novom Sadu. Na ovaj način lokali postaju domaćini “Humanitarne kafe”, a gosti uživajući u kafi i druženju, podržavaju humanitarnu akciju jer je sav prikupljeni novac namenjen NURDOR-u (Nacionalno udruženje roditelja dece obolele od raka).

Imajući u vidu da je činjenje dobrih dela oduvek bilo važno u našoj tradiciji, “Humanitarna kafa” je imala odličan odziv: tokom samo jednog dana prikupljeno je pola miliona dinara zahvaljujući upravo kafi.
U Vršcu je prikupljeno preko 320.000,00 dinara, a osim 20 ugostiteljskih objekata, akciji se priključio i Parking servis, koji je donirao novac od svih plaćenih parking karti tog dana u Vršcu. Događaj je podržala i Koalicija za dobročinstvo koju predvodi Fondacija Ana i Vlade Divac u sklopu Projekta za unapređenje okvira za davanje”.

Zanimljivo je da je jedan lokal u Novom Sadu, ostao bez slobodnih šoljica u toku manifestacije u jednom trenutku, a pravo iznenađenje je kafić iz Vlasotinaca, koji je za par sati prodao čak 305 kafa!
Vrbas se priključio akciji sa 12 ugostiteljskih objekata, dok su građani u Subotici, Somboru i Kragujevcu učestvovali u akciji preko SMS poruka.

Prisutnost u medijima omogućava da se javnost informiše i podiže svest o problemu dece obolele od raka i njihovim porodicama. Iz dana u dan se povećava broj ugostiteljskih lokala širom Srbije koji žele da učestvuju i podrže humanitarnu akciju.

Sledeća “Humanitarna kafa” se organizuje za “Festival filantropije koji će biti održan krajem maja u Beogradu i Novom Sadu.