Sredinom septembra 2018. godine, kompanija Alma Quattro je postala zvanični pokrovitelj projekta “Šta ima?” iza kojeg stoji udruženje “Dobro delo i Stefan Nikolić, kao njegov osnivač. Slogan udruženja je “Izazivamo te da učiniš dobro delo”.

Na veb sajtu “Šta ima? predstavljaju se kafići i restorani koji su okupljeni oko zajedničke ideje i izazova da se učini DOBRO DELO. Jednom mesečno organizuje se “Humanitarna kafa” i tog dana se odriču dela prihoda koji ostvaruju prodajom kafa u dobrotvorne svrhe.

Alma Quattro je povezana sa projektom preko Social Impact Awards-a, koji podržavamo kroz mentorski program. Sanja Pešić, CEO AQ, kao mentorka Stefanu Nikoliću, prepoznala je snagu ovog projekta, čiji je nosilac Stefan, u razvojnom procesu same ideje. Stefan je već tada imao održiv biznis model koji sa jedne strane pruža vrhunsku uslugu internet oglašavanja vlasnicima lokala, ali sa klauzulom “Humanitarna kafa” kojom usmerava deo njihovih prihoda jednog dana u mesecu u dobrotvorne svrhe. Sajt omogućava pregled lokala uključenih u akciju, uvid u njihovu kompletnu ponudu, fotografije i 360 stepeni prikaz. Inicijativi su se za sada priključili kafići iz Vršca, Beograda, Pančeva i Novog Sada.

Prva “Humanitarna kafa” je organizovana povodom obeležavanja Svetskog dana dece obolele od raka, 15. februara 2018. godine u Vršcu. Tokom svog rada, projekat “Šta ima?” je prikupljena sredstva donirao deci bez roditeljskog staranja i NURDOR fondaciji.
Sledeća “Humanitarna kafa” će biti organizovana u Novom Sadu u oktobru mesecu.

Projekat “Šta ima?” se nalazi u finalu Social Impact Award. Glasanje je moguće do 25. septembra 2018. godine na linku: https://serbia.socialimpactaward.net.