Već 26 godina na našim licima promovišemo kampanje najrazličitijih brendova i kompanija.

Vreme je bilo da uradimo jednu kampanju i za sebe.

Pod sloganom #LicaOvogGrada, na Alma Quattro outdoor lokacijama mogli ste videti izjave bilborda (lica) koji pričaju o sebi, kao da su i oni jedni od nas, posmatrači i svedoci zbivanja u glavnom gradu. Već godinama ih zajedno sa vama nazivamo licima, pa je bio red da im konačno, u saradnji sa agencijom Friday, damo reč i glas.

Tako primera radi, lice sa Mostarske petlje priča kako svakog dana dočekuje vozila iz 7 pravaca, Lice kod SKC-a kako već godinama sluša najbolje koncerte, Lice kod Pravnog fakulteta kako posmatra generacije velikana koji stasavaju pred njegovim očima, a Lice kod Slavije kako pred njim u kružnom toku svako smatra da ima pravo prvenstva.

Mnoga ova lica su vam verovatno poznata. Pored njih stalno prolazite, njih zakupljujete, na njima radite mock up-ove svojih rešenja. Neka od njih su se vremenom neraskidivo vezala za klijente, poput lica kod McDonalds-a na Terazijama, a neka su ostala rezervisana samo za inovativna i nestandardna rešenja.

Bilo je zanimljivo čuti i građane koji pored njih svakodnevno prolaze. Kako oni vide ova #LicaOvogGrada i da li se slažu sa njihovim izjavama?

Pogledajte video u nastavku.

Ovom kampanjom smo želeli da predstavimo našu mrežu na jedan originalan način i da ispričamo priče naših lica. U narednim mesecima i neka druga lica će dobiti šansu da se predstave.

Poslušajte šta imaju da vam kažu i javite nam koje #LiceOvogGrada se vama najviše dopada.