Nastali smo u dinamičnom okruženju industrije spoljnog oglašavanja koja nas je privukla svojom energijom i okrenutošću budućnosti. Od tada smo puno porasli ali sa nesmanjenim entuzijazmom, rame uz rame sa agencijama za kupovinu medija, oglašivačima i poslovnim partnerima, aktivno doprinosimo stvaranju i uobličavanju javnog prostora u kome živimo i u kome se odvija konstruktivni kreativni dijalog. Svake nedelje u godini mi aktivno kreiramo izgled 66.000 m2 našeg životnog okruženja u gradovima širom Srbije.

Uz stručno znanje o aktivnom delu populacije koji čini našu primarnu publiku – publiku u pokretu, ponosni smo na svoje operativne rezultate, praktičnu implementaciju inovativnih ideja i, što je za nas naročito važno, međuljudske odnose u okviru naše kompanije.

Naša priča

Alma Quattro je vodeća kompanija u oblasti spoljnog oglašavanja na tržištu Srbije čija objedinjena ponuda podrazumeva marketinški program širokog spektra. Kao najveći pružalac outdoor usluga, sa nacionalnom mrežom i portfoliom koji uključuje velike formate, billboarde, gradski mobilijar i digitalne medije, Alma Quattro raspolaže brojnim i raznovrsnim komunikacijskim rešenjima koja klijentima omogućavaju da dopru do svojih potrošača ma gde se oni nalazili dok putuju kroz svoj dan. No, to je tek početak priče. U društvu koje je sve mobilnije, u kome ljudi provode sve više vremena napolju, efikasnost naših proizvoda, kao izvrsnih komunikatora, raste iz dana u dan.

1994. Osnovana kao srpsko-grčka kompanija, Alma Quattro počinje kao pionir u oblasti spoljnog oglašavanja na tržištu Srbije.
2003. Alma Quattro postaje deo prestižnog međunarodnog sistema JCDecaux i Affichage Holding.
2008. Alma Quattro je deo Affichage Holdinga.
Danas Alma Quattro ima udeo od preko 50% u spoljnom oglašavanju, odnosno od 7% u sveukupnoj medijskoj potrošnji na tržištu u Srbiji.

Iskustvo koje smo stekli tokom godina rada i dosledno opredeljenje za kvalitet čine osnovu na kojoj temeljimo svoje objektivne dugoročne ciljeve – da idemo u korak sa savremenim trendovima u oblasti outdoor inovacija i konstantno unapređujemo nivo usluge koju pružamo svojim klijentima.

Precizno osmišljena medijska ponuda, poznavanje navika potrošača i ekspertiza u kreiranju uspešnih outdoor strategija u kombinaciji sa našim odgovornim odnosom prema klijentima, omogućavaju nam da uspešno zadovoljimo specifične potrebe najšireg spektra oglašivača, počev od najmanjih nezavisnih biznisa pa sve do velikih multinacionalnih korporacija.

PRODAJA

Mi tečno govorimo jezik outdoora, sa nepodeljenom pažnjom slušamo svoje klijente i prilagođavamo svoj pristup individualnim potrebama oglašivača.

  • Naš prodajni tim profesionalno usmerava svaki dijalog koji se vodi između naših oglašivača i njihovih ciljnih grupa putem geografskog i demografskog targetiranja potrošača, odgovarajuće dužine trajanja kampanje, brižljivog odabira tipova medija i formata, dobre pokrivenosti unutar mreže, kao i izbora pojedinačnih mikrolokacija, da bi postigao efikasnost željene komunikacije.
  • Svojim klijentima nudimo kompletnu uslugu koja pored zakupa reklamnog prostora uključuje i organizovanje porcesa štampe postera. Onog trenutka kada je zakup potvrđen, a digitalni fajlovi sa idejnim rešenjem dostavljeni i odobreni, mi preuzimamo na sebe sve operativne korake koji slede. Naša odgovornost je da se pobrinemo za štampu, koordinišemo postavljanje postera na mrežu u skladu sa ugovorenim rokovima, dostavljamo nedeljne izveštaje o izvršenom plakatiranju, pratimo stanje kampanje na mreži i da, po isteku zakupa, obezbedimo za klijenta sveobuhvatan izveštaj o realizovanoj kampanji.
  • Bilo da ciljate na najširu pokrivenost ili na jedno lokalno tržište, bilo da uvodite na tržište novi proizvod ili uslugu, gradite imidž, osnažujete brend ili povećavate prodaju, bilo da se fokusirate samo na outdoor ili se oglašavate na različitim medijima, sa nacionalnim prisustvom u svim glavnim kategorijama spoljnog oglašavanja, Alma Quattro je adekvatno pozicionirana da vašu oglasnu poruku prenese pravim ljudima u pravo vreme. Koncept prodaje i planiranja kampanja na nedeljnom nivou podržava dinamične promene plasiranja reklamnih poruka i omogućava vam da krenete sa oglašavanjem 52 puta godišnje.

TEHNIKA

Vodeći računa o kvalitetu javnog prostora, a u okviru postojećih zakonskih regulativa, uređujemo fizičku strukturu i kreativni potencijal tržišta postavljajući našu mrežu na mestima prodaje, u okviru zatvorenih sistema, u gradovima i duž puteva. Svakog vikenda oblačimo naše medije u nove kampanje i nova idejna rešenja, a u međuvremenu se brinemo o tome da su posteri naših klijenata uredno izloženi.

  • Rukovodeći strateškim planiranjem za proširenje AQ medijske mreže, naš tim za razvoj je u stalnoj potrazi za novim kvalitetnim pozicijama koje se odlikuju odličnom vidljivošću i velikim prometom ljudi. Tip odnosno format reklamnog panoa usklađuje se sa specifičnim karakteristikama, potencijalom i estetskim zahtevima svake pojedinačne lokacije.
  • Tim za izgradnju je odgovoran za koordinaciju i nadgledanje postavljanja novih reklamnih panoa i njihovo povezivanje na mrežu javne rasvete, a sve to u skladu sa komunalnim i zakonskim propisima. Mi se oslanjamo na njihovu efikasnost i znanje u stvarima koje su od primarnog značaja kao što su funkcionisanje mreže, rasvete i bezbednost postavljenih panoa.
  • Čišćenje, pranje, remont i sanacija reklamnih panoa su uobičajene dnevne aktivnosti neše tehničke službe. Zahvaljujući obučenom timu ljudi i specijalnom voznom parku namenjenom čišćenju i održavanju medija, u mogućnosti smo da obavljamo inspekciju naše mreže u redovnim intervalima i da spremno reagujemo u slučaju pojave bilo kakvog oštećenja na našim konstrukcijama i/ili izloženim posterima.

Dobro održavana, osvetljena i funkcionalna mreža medija na najbolji način pokazuje poštovanje koje imamo prema našim potrošačima, oglašivačima, poslovnim partnerima i životnoj sredini.

  • Redovno usvajamo i primenjujemo u praksi nove tehnologije koje poboljšavaju efikasnost i delovanje naše tehničke službe. Novi metod pranja stanica demineralizovanom vodom bez deterdženata je poslednja inovacija u ovoj oblasti.
  • Demineralizovana voda
    Nema naslaga mineralnih soli na vertikalnim površinama / Atmosferska prašina se nakuplja u manjim količinama / Zaštita životne sredine / Manji troškovi
  • Oprema
    Teleskopski držači koji se mogu podešavati / Voda se rasprskava iz četke / Mlaz vode doseže do teško pristupačnih delova / Prljavština uklonjena četkom pada na zemlju
  • Mi smo iskusni, brzi i precizni! Uostalom, uverite se sami, slika govori više od hiljadu reči.
  • Svaki ponedeljak počinje na isti način: grad vas dočekuje preobučen u nove reklamne postere tako da ste već u toku jutarnje vožnje do posla saznali šta jeste, a šta nije u trendu!