SVAKA KAMPANJA JE RAZLIČITA JER JE PRIČA KOJU PRIČA JEDINSTVENA

  • Za svaku kampanju kreiramo poseban medija plan koji odgovara individualnim komunikacijskim ciljevima oglašivača.
  • Fokusirano i strateško geografsko pozicioniranje i odabir lokacija omogućavaju sasvim precizno targetiranje ciljne grupe potrošača.
  • Naši mediji su po tipovima i formatima grupisani u nezavisne mreže. U zavisnosti od medijske strategije i ciljeva komunikacije, mreže medija različitih tipova i formata mogu se koristiti pojedinačno ili slobodno kombinovati.
  • Različiti tipovi medija podržavaju različite marketinške programe: od plasiranja reklamne poruke na jednoj jedinoj lokaciji u odabranom trenutku do kampanja velikog obima, od kratkoročnog do dugoročnog oglašavanja.
  • Koncept prodaje i planiranja kampanja na nedeljnom nivou podržava dinamične promene plasiranja reklamnih poruka i omogućava da se krene sa oglašavanjem 52 puta godišnje.
Gradovi
Mapa i slike medija
Kalendar plakatiranja